ett av mina beroenden; Inköp av sjalar..

När jag var med Pullan och min lillasyster i Örebro för 2 veckor sen så köpte jag en "Sjalhängare" som jag så fint kallar den för.. Och nu har jag satt upp den på vägen! =) Så alla mina sjalar få hänga på den medans alla mössor, vantar, halsdukar/varmare sjalar får ligga i en trä-"korg" typ, som egentligen är en blomlåda. Det blev fint och så behöver man inte oroa sig över att sjalarna blir skrynkliga. Kolla så fint!


(Dock taget med mobil, blir inte så snyggt när det är mörkt. Men den vanliga kameran har inge batteri)

Sen när mina syskon kom hem från Malta så fick jag en ny sjal =D aw. snällt! De vet att jag har en lite thing för sjalar ;).
Blev en lila Burrberry liknande sjal. Den var fin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback