En start på en ny vecka..

änu en dag som gått. Har vart och jobbat och sen åkte jag ut och övningskörde med min mamma; testa lite parkeringar igen. Sen så kom min Faster och hennes man och firade Sofie men jag kände att jag inte skulle vara något trevligt sällskap så jag beslutade att lägga mig i sängen och kollar på tv vilket jag inte skulle ha gjort för jag somnade ju såklart och vaknade nu vid kvart över 11, bra Linda! Min lillasyster fick i allfall 300:- av min som hon endast får använda till Malta för att köpa drinkar, sprit, mat och kläder.. Lite mer fickpengar ;P

Måndag -
Tisdag - Åkte med Pullan och ev. min lillasyster till Örebro och shoppa.
Onsdag -
Torsdag - Träffa Emelie, körskolan och sen en fika.
Fredag - Utgång? JAAA, eller hur Pullan? Och vissa är inte bjudna ;)
Lördag -
Söndag -

Det är vad jag har planerat denna vecka!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback