Den efterlängtade sommaren..

Jag sitter och skriver med folk på msn bl.a. Pullan. Vi sitter och pratar om sommaren, Den efterlängtade sommaren!
Tänk er vad härligt och sitta ute på en balkong med några vänner tidigt en kväll klockan 6 då solen lyser fortfarande, försfesta lite smått med en sommardrink i handen och en cigg i den andra. Att glida i väg i bilen bara på någon trip eller bara åka runt med solbrillorna på och nervevade rutor medans sommarmusiken pulserar ut i högtalarna. Tänk att få strosa runt i lugn och ro och shoppa i Stockholm (kanske ta en tur ut till djurgården). Kanske bestämma ett datum då man glider på Viking line båten och sätter sig på soldäck med ett plastglas med öl i. Eller gå ner på stan och träffa folk som är ute och går i det fina vädret. Grilla en kväll med gänget vid en badstrand och kanske ta ett nattdopp? Eller varför inte bara festa hela natten lång tills man ranglar in klockan 6 på morgonen från efterfesten? Kanske åka ut med båten och åka ring och vattenskidor en hel dag. Fan jag vill ha sommar nu! Men iställe sitter jag här och överväger om jag ska gå ut och ta en cigg i det kalla vädret ute. Fan också!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback