7 Februari.

Har inte haft tid med bloggen de senaste dagarna.

Var hos Pullan i går med Cais, Fia, Sofie, Jossan och lite senare kom Rebin och Aram.
Satt och snackade och hade det bara allmänt trevligt. Drog sen ner på stan vilket jag tyckte
var riktigt tråkigt, chockade men sant; eller hur alla Katrineholms bor ;) ? Pallade inte sova
kvar i stan (Är förskyld och det blev ju bara värre för att mina fötter var helt blaskiga och det
resulterade till att jag blev sur) så jag åkte med bussen hem till Vingen, underbart och vakna
upp i sin egen säng iallfall! Snackade lite med Sofie när jag kom hem hur kvällen hade vart
och sen la jag mig i sängen och somnade (dock så har jag legat och hostat hela natten så
jag har vaknat ungefär en gång i halvtimmen HELA natten). Trevlig början, mindre trevligt slut.

Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska ringa mig. Måste ha alla mina grejer som ligger
hos Pullan.. Vad är en "dagen efter dag" utan mjukisar liksom? buhu. haha!

Nu ska jag, tro det eller ej, äta frukost! (Ja jag vet att klockan är halv tre).

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Du är utmanad i min blogg, :)



Länk:
http://etalvis.blogg.se/2009/february/utmanad.html#comment

2009-02-07 @ 20:03:10
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback