Sundsvall, dag 4.

Gårdagens kväll blev lyckad =). Vi satt här och grillade och drack med några av Frida's kompisar. Det blev "jag har aldrig" och "Sanning och konsekvens" korten som jag köpte i förrgår.. Man fick veta saker som man egentligen inte ville veta och man fick berätta saker som aldrig något fått veta, hemskt men roligt. Kvällen slutade i allfall med att jag satt och fylle käkade med mig själv och Frida och Annika la sig efter att alla hade dragit.. Malin kom också en sväng efter att alla hade dragit.. Hon hade också med sig über söööta hund Ronja! I want that doogiee!
I dag så har dagen beståt av städning, diskning, en timme's promenad och lite moffing på kvällskvisten :) Jag och Frida kollade också på lite Al a Emma på webtv och sen på en film som hete.. ehm.. "Save the last dance" tror jag.. Och sen kollade jag, frida gick och la sig när jag började kolla, på filmen American history X, SÅ jävla hemsk film! Jag gråter lika mycket varje gång.. Inga snyftingar här utan riktiga bamse tårar, ussch! Jag förstår inte endel folk även fast jag ibland förstår dom (Spelar ingen roll om det är någon vit som säger något eller någon svart).. Men att de ska gå så långt..? Ja då har de VERKLIGEN gått över gränsen. Skulle jag styra världen så skulle jag inte acceptera sånt.. Visst det få ha sina åsikter men håll dom inne om det ska bli bråk och folk blir skadade.. det är fan inte rätt. Jag blir så jävla arg på sånt!!
Jaja, jag ska försöka sova nu.. För i morgon blir det är åka ner på stan en stund på dagen och sen vid kvar över 6 drar jag hem mot Vingen igen! Back to the vardag ;)

/ Linda

Kommentarer
Postat av: bells, <3

Gumman kommer du hem i dag eller????? MÅSTE SES SNART KOM HEM TILL SOLEN FFS! älskar dig

2009-04-20 @ 14:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback