Sundsvall, dag 3.

Fan. Jag som brukar vara så duktig och gå upp innan 11 när jag är i Sundsvall  men nu dom senaste två dagarna har jag gått upp efter 12. I och för sig finns det inte så mycket att göra om jag skulle vakna tidigare För Frida är på jobbet och hon har ingen TV så det är lite svårt att hitta på saker. Kan ju kolla på webtv men det är inte alltid det finns några bra program att kolla på.
I kväll blir det i allfall att grilla med några av Frida's kompisar. Och självklart dricka cider. Hoppas det blir trevligt! Har bara träffat två personer förut av dom som kommer men tror nog att dom andra också är treviiga så blir nog inga problem.
Känns lite tråkigt att skriva blogginlägg utan att sätta ut några bilder... Bara massa text.. Men det får duga så länge tills jag kommer hem. Hoppas ni gillar att läsa massa text för just nu blir det bara det.
Jaja, nu ska jag kolla om jag hittar något bra att se på, på webtv och sen ska jag sätta på en tvättmaskin (Maha, jag ska tvätta!! Hoppas ingeting blir fel) och sen ska jag gå upp till ICA för att köpa korv och korvbröd tills ikväll.
Hörs senare mina vänner.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback