Sundsvall, dag 2.

Vaknade för ungefär 20 minuter sen av att min lillasyster ringde och sa att hon hade kommit in på stylist i Norrköping, grattis lillsyrrran ;). Det var skönt att sova ut lite efter i går, var väldigt trött!
Ska strax fixa i ordning mig, äta frukost och klä på mig för att sen åka ner till stan. Själv grejen är att jag vet inte när bussarna går, jag vet inte hur man kollar det och jag har glömt vilket nr det är.. eller tror det är linje 2. Haha, bra Linda! Jag hoppas Frida har på sig sin mobil så jag kan ringa henne och fråga.
Finns väl inte så mycket och skriva.. Tänkte att jag skulle skiva lite om vad jag gjorde förra helgen i ett inlägg, bara jag får alla bilder och sånt!
Hörs sen.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback