Mot kallare städer..

Nu sitter jag hemma hos min stora syster i Sundsvall. Det är minus grader här! Fyfan så hemskt.
Började min resa i morse vid halv 8 och var framme klockan 10 i 2. Åkte hem till Frida och tog det lungt, lagade mat (Frida lagade mat) och sen så drog hon och kollade på en lägenhet som hon ev. ska flytta in i så då passade jag på att sova i en timme och sen kom Sandra och hämtade oss med en kompis, drog till havet för att sen se hur Sandra nästa fryste ihjäl i havet.. Skulle fan aldrig palla bada nu! Men hon hoppade i och kom nästan upp lika snabbt. Sen drog vi hem igen och drack lite te och cola med muffins (sandra och hennes kompis drog vidare) och sen kollade vi på en en bra, enligt mig var den bra, film.. Och nu sitter jag här medans frida sover för hon ska upp och jobba i morgon.
I morgon blir det en runda på stan för att köpa lite små grejer och alkohol. Tänkte vara lite ekonomisk för engång skull när jag är här uppe och inte köpa några kläder. Kvällen i morgon är just nu ett osäkert kort men jag skulle kunna tänka mig att hyra en eller två bra filmer och bara ta det lungt men en skål popcorn och en cider(alkoholfri) i andra handen. Vi får se hur det blir! Ska försöka sova nu i allfall. Jag hoppas att ni njuter av det varma vädret där nere i Vingåker för här är det svinkallt!

God natt!
(Bilder kommer upp när jag kommer hem för glömde min USB till minneskortet)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback