Gårdagens shopping.

Jag skulle vara sparsam när jag var här uppe och inte köpa något.. Men ack så fel man kan ha. Det här köpte jag i allfall i går när jag och Frida gick runt i affärerna här i Sundsvall.


En sjal från H&M som jag kollat på förut. Var rea på den nu så jag slog till! ord.pris: 69.50 kr. Rea: 29.50. Ett kap!


Var inne på bodyshop för att köpa ett body butter och hittade en liten version av den stora så köpte en liten body butter för 75:- med lukten jordgubb, super god! Sen så passade jag på att bli medlem också på The body shop kostade 100:-.


Gick till lagerhouse och köpte mig två kortlekar. Sanning&konsekvens den elaka versionen och sen "Jag har aldrig". Tänkte att det kanske skulle lätta upp stämingen när man är/har på fest. Kostade 99:-/styck


Sen var jag tvungen att gå in på Make up store.. Jag vet att jag inte ska köpa något där i från men eftersom att jag råkade kasta min andra vita ögonskugga i golvet för några veckor sen så var jag faktiskt tvungen och köpa en ny vit ögonskugga. Kostade mig 130:- och sen köpte jag Make up store tidningen för insprationens skull, kostade mig 59:- sen eftersom jag är medlem på Make up store så kostade det inte sammanlagt 189:- utan fick betala 137:-, lite billigare i allfall.

Det blev lite i går men inte så mycket.. Jag var aldig inne på Gina tricot för jag visste att går jag in dit så kommer jag säkert komma ut med några tröjor.

/ Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback