Borta bra men hemma bäst..

Jahjaa, då har man vart i Vingåker i en dag och redan inte haft någon som helst tid att sitta vid datorn förens nu.
I dag så har jag först träffat Bells en stund. Senare träffade jag Malin, snackade och kedje-rökte på hennes balkong; just like old times! Sen drog jag i väg till Bells och träffade henne och hennes kompis Emilia men efter ett tag kom mammi och hämta mig.. Har också hunit med och övningsköra.
Tänkte att jag skulle lägga ut alla bilder från Sundsvall i morgon för just nu är jag för trött för det.
I morgon står Katrineholm på schemat hela dagen! Först ska jag och Malin åka in och träffa Cais och sen blir det drinkning och ev. grillning med ett gäng hemma hos Pullan på kvällen. Hoppas på fint väder!
Återkommer i morgon.

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback