8 April.

Är i Katrineholm hos Cais just nu. Satt lite på körskolan just nu men gav upp när jag fick så dåliga resultat. Får sitta med cd-skivan hemma lite den här veckan och sen försöka sitta nästan varje dag nästa vecka på körskolan. Jag vill ha körkort nu!!
I kväll blir det lite drinknig hos Pullan. Har köpt en Bag in box, hääärligt! Sen köpte jag också den nya cidern från Hanna med smak av peach, vanilj och päron? kom inte ihåg riktigt men den verkade god! Kan inte solen komma fram också så vi kan grilla i kväll? Kom igen solen!
Annars då.. Vad händer i veckan?
Torsdag; Åka hem till Vingåker, sen utgång kanske på kvällen? Sen åker jag hem med mamma på kvällen.
Fredag, Träffa Bells. Pullan kommer och hämtar min bil sen drar jag med till Katrineholm. Kolla läget på stan på kvällen men ingen alkohol.
Lördag; Elmia i Jönköping!
Söndag; Bara ta det lungt.

/ Linda


Kommentarer
Postat av: Pullan

du kan inte bara ge upp sådär lätt :(:)

2009-04-08 @ 16:06:29
Postat av: Angelica

Vi kanske ses ute ikväll gumman! :)

2009-04-08 @ 16:36:34
Postat av: Frida

Tänker inte du vara hemma nått när jag kommer till Vingåker? Dååålig stil jao!

2009-04-08 @ 17:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback