Veckans planer;

Måndag - Shopping. (Hittade en jätte snygg väska för 500:- på Belle, ett par jätte fina örhängen till min lillasyster och två drinkmått till mamma)
Tisdag - Shopping med Pullan. (Hitta en vitskimrande ögonskugga och en jätte fin sjal från H&M)
Onsdag - Fri från allting i dag. Dator och TV dag kör vi ;) haha. Ner till Factory Outlet med Malin.
Torsdag - Dubbelbokningar är aldrig bra. Ono.
Fredag - Party med Bella?
Lördag - Bakisdag med Bella?
Söndag - Inga planer.

Min vecka är rörig. PLUS att man vet aldrig säkert om planerna kan ändras eftersom att jag kan bli inringd närsomhelst för att jobba och jag är inte den som takar nej till jobba, eller hur Pullisch? haha.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback