Mitt liv just nu..

Jag är sämst på att uppdater jag vet. Ni kanske vill veta vad jag har haft för mig? Ja det vill ni ;)
Fredag; Party! Först hos Pullan och sen drog jag, Pullan och Cais till Angelica där hon, Kimona och Josse var. Det var en jävligt lyckad/olyckad kväll; För mkt av det goda, minnen tillbaka, misstag, bortgjord, skratt, ölspel och ja, allt som en utekväll inhåller ;). Den var lyckad i allfall! Sov hos Pullan sen också för att jag "missade" bussen.
Lördagen; Var hos Pullan till klockan 3 och sen drog jag hem och bara tog det lungt.
Söndag; Bara tog det lungt.
Måndag; Jag tog det lungt.. Träffade Malin lite på kvällen.
Tisdag; PULLAN FICK KÖRKORT! Men vägrade dock komma till Vingåker. tråkmåns!
Onsdag; Pullan kom och hämtade mig i Vingåker. Vi åkte seriöst bil, runt och runt, i 5 timmar. Angelica var med oss på kvällen också. Sen sov jag hos Pullan.
Torsdag; Jag och Pullan bestämde oss för att dra iväg till Lager 157 i Hälleforsnäs. Fick med oss min lillasyster Sofie och Sarah. Utvärdering av Lager 157; Sämst service, såg utplockat ut fast det inte var det; Är du ute efter basplagg så ska du åka dit. Blev ett stopp i Flen för att käka pizza och sen drog vi hem. As kul i bilen hem.. haha! Radiobilarna och Mjölkakon ;) haha. Sarah var helt galen!
Fredag; Försfest hos Cais i Vingåker med 5 härliga tjejer. Drog sen in till stan och ut på krogen. Inte så mkt roligt folk ute. Jag och Pullan drog runt i bilen i ställe. En lullig och glad Linda. haha.
Lördag; Jobbade på dagen från 12 till 5. Sen kom Pullan och Fia kom och hämtade mig i Vingåker. Vi drog ut till Kjesätter och kollade på Fia's rum där och sen drog vi in till Katrineholm. Drog ut på stan men det var inte så mkt folk.. Sen drog jag hem med nattbussen!
Söndag; Jobbade från 12 till 5. Gjorde inge speciellt på kvällen.
Måndag(Idag): Jobbade från 9 till 18. Sen dess har jag inte gjort ett skit.

Såhär ser min vecka ut;
Tisdag; Ledig. Tandläkaren kl. 14.00 och sen ska jag bara TA DET LUNGT(!).
Onsdag; Jobbar från 9 till 18.
Torsdag; Jobbar från 11 till 20.
Fredag; Jobbar 10 till 19. Chill och vindrikningsmys med Malin? Pullan? Cais? Vem vet!
Lördag; Jobbar 12 till 5.
Söndag: Jobbar 12 till 5.

Härlig vecka va? På Söndag kommer jag vara slut!

Hoppas ni orkade läsa igenom allt ;)


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback