Mamma säger att rökning inte är bra..

Dagen har gått och nu sitter jag här..
Dagen började med att jag åkte in till stan för att träffa Pullan och sen åka till Duveholm och lämna alla böcker som jag har kvar.. Träffade Bells också på Duve.. Och åkte sen upp till stan! Käkade på donken med Pullan och Bella och sen kom Emelie.. Jag och Emelie (Som jag inte träffat på jätte länge) gick i väg och de andra drog hem.. Vi satte oss på ett fik i Katrineholm och snackade massor =) Gjorde också en videoblogg som TYVÄRR inte kommer upp på bloggen ;) haha. Sen vid 20 över 4 drog jag hem för att direkt dra till jobbet och jobba i tre timmar.. Sen dess har jag haft en väldans diskution med mamma och ett STORT erkänande.. Och sen slank det ner några cocktails där.. Och nu funderar jag starkt på att sova! Utgång i morgon, givet! I morgon kommer ni få se mig full som en kastrull och det hoppas jag att jag också få se er som. God natt!

/ Linda


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

hahaha, videobloggen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback