Handen i handsken..

Tänkte fixa mig lite och sen dra ner till Factory outlet och kolla lite (Men Malin förhoppningsvis). Hinner ju aldrig gå ner och kolla på damavdelningen när jag jobbar så måste tyvärr ta mig tid på fritiden och kolla läget där nere. Jag hoppas jag hittar någon fin topp =) Jag är lite sugen på något rosa. Men det är väl alltid så att när jag är sugen på någon speciell färg så finns det inget fint med den färgen. På tal om rosa, jag var i går med Pullan i Norrköping och shoppade lite.. Jag hittade faktiskt en jätte fin rosa top från Saint tropez men tyckte inte att den riktigt var värd de där 500:- som jag skulle dra från mitt kontokort så la tillbaka den för att ge den till någon annan.. Men kom ändå hem med En vitskimrande ögonskugga från Make up store(Såklart) och en jätte fin rosa/lila sjal som såg lite gammaldags ut. Kan ta kort på den senare och lägga in den, den är super fin och passar till mitt hår! Mörk lila kommer nog vara min färg i höst, I hope. Mörklila och brunett är som handen i handsken, suveränt!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback