Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Emelie att göra detta.

Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker som dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem gärna få veta att de har blivit utmanade!

- Jag är fortfrande en tonåring när det gäller städning av sovrum; Mitt rum är aldrig städat. Det är INTE många av mina vänner som har sett mitt rum städat.
- Det är få människor i min omgivning som jag kan vara mig själv med.
- Jag smälter för choklad (Några få vänner som fattar vad jag menar).
- Jag har haft både glasögon och tandställning när jag var yngre. (Glasögon hade jag bara tills 5:an kanske och tandställningen tog jag bort i slutet av höstterminen i 1an)
- Jag är beroende av min mobiltelefon och blir överlycklig för minsta liv i den, (Ett samtal eller ett sms).
- Jag har aldrig varit riktigt riktigt kär.
- Jag älskar impulsiva saker, impulsiva saker som är möjliga att utföra.

Jag utmanar:
Frida Cais Malin Pullan Bells Vet inte vilka mer anonyma jävlar som läser min blogg ;).

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback