This Is The Life..

Inte hunnit upptaderat här eftersom att jag har jobbat sen i onsdags, men nu är jag ledig till den sista helgen den här månaden OM jag inte blir inringd! Har dragit på mig en förskylning som gör att hela jag är slut.. Min kropp strejkar just nu(!) så kanske vore skönt att i allfall vara ledig i en vecka.. Nästa vecka kan de får ringa mig i ställe, hihi.
Jaha, vad ska jag skriva mer? Klickade hem ögonrengöra från Lancôme från
Http://Bellme.se/ sidan förra söndagen så jag fick det i torsdags.. Har inte testat det än men hoppas den är bra i allfall! Sen i fredags fick jag tillbaka min mobil från lagning, behövde inte betala ett skit på den(!) så HIMLA SKÖNT! Hade räknat med att jag skulle få betala i allfall 1800:- Men nu kan jag göra andra saker för de pengarna, yes!
Jag ska nog göra ett inlägg i morgon på allt jag har köpt de senaste veckorna.. Pengarna bara rullar bort från mig =P haha. Men vänta ni bara den 15:e är det löning för mig, underbart! Då blir det att åka upp till Sundsvall den 16:e med Pullan! Längtar som fan!
Nu ska jag hitta på någe för kommer inte kunna sova på länge nu eftersom att jag sov förut från kl halv 6 till kvart i 10.. Somsagt, när man är sjuk så sover man mkt!

Har inte hunnit planera någe för veckan.. Kommer en planering i morgon ;) Om jag har kommit på någe att göra. haha!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback