Ring ring, bara du slog en singnal..

God morgon folket. Eller ja, god förmiddag eller middag eller någe. God dag helt enkelt! Jag vaknade förut av att Lilli ringde mig på mobilen och hon berättade att hon fick körkort i måndags, grattis raring! Så nu kan vi åka ut på äventyr när du kommer till Vingåker. I helgen, right?
Fick plötsligt ett sug till att åka in till Katrineholm och köpa någe till min pappa, han fyller ju år snart.. Eller ja, den 14e November MEN bättre och vara ute för tidigt än försent ;) haha. Men VAD ska man hitta på till sin pappa? Jag har absolut ingen fantasi när det gäller presenter till pappa. En wiskhy flaska? haha. Nej för det har han redan massor av. Kanske ehm.. Trisslotter? Nej för tråkigt.. Jag får helt enkelt komma på någet ruskigt bra, så han blir glad ;).
Jag hoppas Bells kommer till mig sen, annars dödar jag henne ;) haha.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback