Fredag betyder antingen utgång, godis eller snabbmat..

Ja, det är bara och välja. Och i morgon väljer jag GODIS! Och vet ni hur mycket jag längtar tills i morgon eller? Det första jag ska göra(Förutom att gå ut med hunden) är att  cykla ner till Konsum och kosta på mig massa lösviktsgodis (okej, kanske inte massa)! Fattar ni hur gott? Jag har inte ätit godis sen förra lördagen (jag vet, as kort tid) och nu är jag super sugen! Men kanske jag är super sugen bara för att jag INTE får äta sötsaker. Fan. Hoppas jag klarar av mitt nya liv. Jag måste klara det! Allt det här med sötberoendet, Mc donalds och "Orka göra mat, ring efter pizza", jag klarar inte av det livet längre.. Jag bara ser på min kropp hur jag drar ner den mer och mer.. Nu ska det bli ändring! Har gått bra i 2 dagar nu.. Hoppas jag överlever helgen ;). I morgon ska jag i allfall ställa mig och göra massvis med bantar soppa så jag klarar mig i några dagar i allfall ;). Nej fan, nu är det dags att hoppa i säng (Tack godegud för att det finns sängar!). God natt!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback