dagarna flyr förbi..

Sundsvall besöket gick fort.. Och nu sitter jag här igen vid datorn i Vingåker. Sundsvall bjöd på party, shopping, filmtittande och lite där till. Det var trevligt! Lite trångt bara att bo 4 tjejer (Jag, Frida, Sofie & Pullan) i en etta MEN det gick och ingen blev osams ;) bradär. Juste, Pullan har gått och blivit lesbisk också, hahahaha. Nejdå.. Men ett litet ragg fick du väl allt? ;) haha. Du saknar säkert henne och hennes röst massor. haha. Det var nog höjdpunkten tror jag! De som var botten med resan var att spendera 5 timmar på ett tåg och och 5 timmar på ett tåg ner.. Men vad gör man inte för att få träffa sin syster =) Nästa gång är det i allfall hennes tur att komma ner till oss.

Hur har/ser min vecka ut då?
Måndag - Var i Sundsvall, hemfärd kl 18.11 och hemma vid 23.40.
Tisdag - Tog det lungt på dagen. Träffade sen Cais och Malin på kvällen. (Började mitt nyttiga liv i dag också)
Onsdag - Bara vart hemma.. Lagat mat =P haha.
Torsdag - Träffa Sarah. Fika! Fast blir nog en sallad för min del så sen lunch.
Fredag - Inget på dagen. Katrineholm på kvällen? Följa med Pullan till Örebro? don't know.
Lördag - Jobba från 12.00 till 17.00.
Söndag - Jobba från 12.00 till 17.00.

Lite har jag faktiskt planerat för den här veckan ;)


/ Linda

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

sv: rätt ;) du blev tvåa att gissa rätt ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback