Väldigt onödigt inlägg..

Äntligen har vi köpt ett stort bord till gästrummet och äntligen har vi båda datorerna i samma rum och ÄNTLIGEN slipper man behöva tänka på att man inte kan dunka så hög musik som man vill FÖR nu kan man faktiskt stänga dörren efter sig.. Tillskillnad från förut. Brabra!

Så nu sitter jag här på ovanvåningen och kan faktiskt kolla ut gemon fönstret och spana på grannarna när jag sitter vid datorn. Haha ;) nerå.
Ska strax ner med mammi på ICA och köpa; Hårfärg, cigg och någe gott att äta tills ikväll då det är tv som gäller hela kvällen, nice.

Juste, den där parfymen jag klickade hem i går från Bellme tog slut VÄLDIGT fort, tur att jag hann klicka hem den!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback