Jag köpte..


Jag köpte en Mascara igår från Mabyelline, tänkte testa den eftersom att alla tycker att den är bra. Kostar 135:- på Åhléns. Sen köpte jag mitt vanliga foundation från Nivea, pris 110:- OCH eftersom att man fick en penselväska om man köpte produkter från Nivea för 200:- så köpte jag också trioögonskugga som kostade 90:- så då fick jag den här:


 



Städade mitt barbord förut (Det tar cirka 5 dagar för mig att fylla upp barbordet igen med skit saker) och under alla strunt saker så hittade jag produkter som jag kan rekomendera som jag använder.

Lipbalsam (7ml) från Clinique, kostar 145:- om jag inte minns fel. Och sen Body shop's lip butter (10ml) kostar ungefär 95:- (present från min lillasyster så är inte riktigt säker på priset).


Body Shop bodylotion, kostar ca: 180 kr kanske. Luktar super gott (papaya är en favorit doft av bodyshop dofterna) och man får super len hy. Har bodybutter också med papaya men tycker den här är mkt bättre PLUS att den är med pump och då blir det inte så kladdigt, plus på det.

Sen hittade jag också mitt nagellack som jag köpte för 3 veckor sen..

Jag är ingen "nagellack brud" precis men tyckte det här var fint så jag köpte och testade det (köpte det mest för att det var en ROSABANDET grej "köp ett nagellack, en del av summan går till bröstcancerfonden"). Det var fint på OCH det är nog endast den här färgen jag kan sträcka mig till i nagellacks väg.. Kostar 39:- och det är av märket Mavala.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback