time after time..

Det var en nykter Linda som åkte hem med nattbussen i natt efter en ganska lyckad kväll ändå =)
Var först hos Pullan's kompis Viktor som fyllde 20 år men blev ganska trist efter ett tag så vi drog vidare till Madicken där det var trevligt och roligt folk. Sen drog jag och Pullan ner på stan och träffade folk där =) Orkar inte gå in på detaljer vad som hände under kvällen men det var en kul kväll. Jag drack inte en ända droppe så min mamma var stolt över mig när jag kom hem kan jag tro ;) haha. Hon som börjat snacka om ansvar ;) haha.
Och i dag har jag vart hos jobbar från 12 till 5. Det gick super bra! Var på herravdelningen för första gången (Har bara vart på herr/skjortavdelningen i 2 timmar en gång när jag hade praktik i 3an) och det var roligt. Tiden gick grymt fort(!), kändes som om jag hade jobbar 2 timmar fast jag hade jobbat 5 timmar. Roligt med lite nytt än bara vara på jeansavdelningen =).
ut och röka sista ciggen och sen blir det nog av sova. I morgon får ni se mina nya skor jag köpte i onsdag när jag var med mamma i Örebro ;) och min nya sjal.

God natt!


/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback