Lördag natt..

Fredags? Ja vad ska man säga. Jag, Pullan och Lilli var hemma hos Pullan och förfestade lite innan vi sen drog ner på krogen.. Blev något stop på vägen ner men sen var man på't igen, somfan. Det var inte överdrivet mycket folk ute på krogen men träffade ändå några kända ansikten. Det var en kul kväll i allfall! Och nattbussen.. jadu.. Grädde i hela ansiktet fick en kille i all fall.. Sen när jag och Lilli hoppade av bussen så ramlade jag i baken, i snön.. Den bästa tiden på året att dricka är när det är snö ute! haha. Vet inte varför men det är bara sjukt härligt; Cidern i handen blir aldrig heller varm om det är kallt ute ;). Blev några stopp på hem vägen och lite snöänglar, eller fylleränglar kanske? kul var det i allfall; Somfan! haha. Sen blev det fyllekäk när vi kom hem och Gossip girl tittande och sen slumrade vi sött.
I morse vill jag inte ens prata om; Ångest och bakfyllan tittade förbi. Hemskt MEN nu är jag på fötterna igen.
Kom nyss hem från en liten bilrunda med Lilli.. Hämtade Sofie på en fest och nu sitter jag här. Funderar på att ladda ner någon film, men vilken? Den som lever får se.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback