Jag vill ha fredag i dag..

Nu har jag fixat i ordning en ny header, skrivit lite om mig själv på sidan här < så nu ska jag bara fixa det där med Kategorier, länkar (Har skrivit dit några länkar) osv. Min blogg ska bli lite snyggare nu till vintern.. Jag vet, egentligen skulle jag ha gjort någon mer juligare header men jag pallade inte leta efter nya stämplar och grejer (mitt photoshop är ominstallerat och sparade ingen av penslarna jag hade på ps innan, bläe) så nu får det se ut såhär. Kanske fixar mer senare annars gör jag det någon annan dag.

Men vad tycker ni?

/ Linda


Kommentarer
Postat av: Caisa

JAG ÄR MED I HEADERN!! :D

Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Den blev fin :)

2008-11-20 @ 21:32:24
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback