Jag ser det snöar, jag ser det snöar..

Jahaja, i dag har det varit en aktiv dag. Vaknade vid halv 11, fixade mig i ordning och tog sen bussen till Katrineholm vid 11. Väl i Katrineholm så gick jag till körskolan för att ha min andra körlektion; Det gick jätte bra tyckte jag! Det tyckte nog min körlärare med ;). Vi tränade lite på ECOdriving (miljököring) så fick lära mig lite nya saker. Nyttigt, nyttigt! Sen när jag var färdig där efter 40 minuter så gick jag in på Åhléns och hittade lite grejer; En NIVE foundation, en mascara från Mabyelline och en ögonskugga från NIVE.. Köpte man för 200:- av NIVE grejer så fick man ett borst-kitt med några borsta så roffade åt mig ett sånt ;). Sen kom Pullan och Sarah och vi gick runt lite på stan, sen blev det Duveholm och hälsa på Bells och sen drog vi ner till stan igen OCH då började snöa! Äntligen. Super mysigt! Så när jag hade inhandlat en julklapp till min lillasyster och en julklapp till min pappa så drog vi till Coffehouse och tog varmchoklad och latte, hur mysigt som helst medans vi kollade ut på när snön föll från himlen. Efter det så drog Sarah hem och Pullan hem och jag traskade mot bussen OCH nu sitter jag här.
Lite bilder från dagen (Från min mobil);

     




HAHA, kolla in de här snyggingarna. Oranga byxor och sen har de likadan tröja fast olika färger ;)

Sarah's mobil bilder;

    



/ Linda

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

vilken körskola är du på? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback