Ibland förstår man inte riktigt vad som händer..

Jag läste nyss Angelica's blogg. Såhär skriver hon:

-

13 november

Måste fatta mig kort annars mår jag illa igen. Hör och häpna, jag är bakis för första gången i mitt liv nästan. Fy satan vad dåligt jag mår.
Hörs sen om jag någonsin kommer må bättre.

Heipa!
-

haha. Jag kan bara säga att Kvällen i går vart oförglömd/glömd. Jag vet inte vart/när det spårade ut någonstans men spårade, det gjorde det. Jag hoppas jag inte var en börda för dig Angelica. Har lite ångest för att kvällen/natten blev som den blev. Tur att någon av oss tog fram sin mogna sida och drog hem mig annars skulle jag nog varit änu segare än vad jag har vart i dag.
Hade planerat att festa till det i morgon men man kommer till en gräns då det säger stopp, och jag är vid den gränsen nu. Det blir en nykter Linda ni kommer få se på stan i morgon, det kan jag lova er. Förhoppningsvis blir kvällen lyckad ändå, för man kan faktiskt festa nykter!

Nu pallar jag inte skriva mer.. Jag ska krypa ner i sängen och bosätt mig där som jag har gjort hela dagen (Förutom de 3 timmarna jag jobbade förut). Så hejdå!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback