I´m going crazy..

I morgon ska ju jag och Angelica ut. Jag vill göra någe med mitt hår, men vad? Ska försöka att färga håret i morgon i allfall när jag och mamma kommer hem från våran shopping tur i Örebro. MEN har någon några förslag på VAD man kan göra med ett lång, svenskt och brunt hår? Jag är så himla trött på att köra med "dra tillbaka" håret, hår och det vanliga spänet på sidan eller ett diadem, I need new things! Help me.


Jag försökte göra någe med mitt hår förut.. Så jag tupperade upp det och sen skulle jag göra en inbakad fläta mitt i alltihoppa där fram MEN mitt hår blev så trasligt så jag pallade inte :P haha. Vet att jag kanske gör fel, men wever. Här är en bild i allfall när jag har tupperat upp det utan att fixa det :P haha.
 
Sen struntade jag i den där inbakade flättan och körde en vanlig fläta som jag sen drog över huvudet och satte dit ett spänne på. Men jag vet inte.

Kom med förslag!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback