I cant stop the rain from fallin'..

Nu är jag på uppe igen efter 5 timmar och 30 minuters sömn OCH jag tänker inte gå och lägga mig igen. Tänkte nämligen att jag kommer vara jätte trött ikväll och gå och lägga mig vid 10 ikväll för i morgon har jag min andra körlektion kl halv 12 och då måste jag vara pigg till dess.
Så mina damer och herrar; vad händer i dag? Jag var nyss ute med hunden sen när jag kom hem såg jag att Factory outlet hade ringt och det har jag inte hört såklart(!) men Bella (En som jobbar på Factory) hade ringt hem också och bet min pappa att säga att jag skulle ringa upp SÅ nu har jag fått en till tid att jobba MEN det är inte förens den 2:a Januari, men som Bella sa "Det gäller och vara ute i god tid" och om jag känner mig själv så kommer jag ändå inte ha något att göra den dagen.. Men åter till idag; Funderade på att åka in till Katrineholm men den staden låter inte lockade just nu eftersom att det regnar ute. Kanske att man skulle dra hit Cais från stan och sen fråga Malin om vi tre kanske skulle dra ner och fika, låter det som en bra idé? Hör av er eller så hör jag av mig!


Såhär ser det ut just nu ute.. Inte speciellt lockande att gå ut överhuvudtaget.

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Caisa

Jag ska till Vingåker sen. Dock så drar jag ut till Läppe direkt. Dessutom har jag inte riktigt pengar till fika :/ Men vi får ses en annan dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback