Har man finskt i blod så har man.

Nu ska jag sätta mig i bastun och ånga ett tag, super skönt! Det var väldigt väldigt länge sen som jag tog mig tid att basta.. Fattar inte varför? Det är ju super skönt! Speciellt nu när det är så kallt ute. Undra om jag kanske ska ta mig en xider också? haha. Den som lever får se!

Morgondagens planer;
Först på morgonen ska jag in med mamma till Katrineholm och handla lite saker. Sen åker vi hem runt halv 3. Efter vi har kommit hem så åker jag och Lilli direkt till Örebro, Marieberg och IKEA och sen drar vi två hem; fixar i ordning oss och tar sen bussen in till Katrineholm för att förtära lite alkohol med trevligt sällskap. Det blir kanoners!

/ Linda


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: så lite så :)

Postat av: Isabell

Fin blogg du hade gjort gumman <3

2008-11-21 @ 11:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback