Goodnight my friends..?

Nu har jag tvättat av mitt smink, borstat tänderna, borstat håret och satt upp det i en fläta. Jag är faktiskt redo för att gå och lägga mig men kommer jag lyckas somna? Jag är jätte trött just nu och om jag tar tillfället i ack och går och lägger mig nu på engång så kommer jag säkert somna.. Vi får väl se!

Resten av veckans planer;
Torsdag - Ta det lungt hela dagen. Tänkte faktiskt ta tag i den där städningen och sen sortera lite i mina garderober, få lite ordning och reda rättare sagt.
Fredag - Då blir det Lilli för hela slanten. Hon kommer hit från Stockholm på dagen och eftersom att ingen av hennes pappa eller farmor är i Vingåker på fredagen, så kommer hon till mig och ska sova över. Ska in till Katrineholm och festa till det lite på kvällen.
Lördag - Lungt på dagen; Bio på kvällen med Lilli, någon mer som vill hänga på? =)
Söndag - Vilodag. Inget planerat förtillfället.

God natt folket.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback