?%&#!

Jag blir så jävla sur så jag nästan gråter.
Jag gick och la mig för en timme och en kvart sen; men tror ni att man kan sova i det här jävla huset eller? Svar; NEJ! När jag väl somnade till så var det någon som pratade till högt eller någon som smälde igen någon dörr, någon som var i badrummet utan att stänga dörren så jag fick ljuset i fejen ELLER någon som bankade till på något. Jag blir så sur!  Jag mår inte bra och ville då gå och lägga mig tidigt för att orka morgon dagen.. Annars kommer jag bara somna på dagen och det har jag inte tid med! För jag måste fixa här hemma för att jag ska ha tjejmys här på kvällen, så måste förbereda lite små grejer bara.. KAN INTE FOLK BARA FÅ LÅTA MIG SOVA? NU NÄR JAG ÄNTLIGEN GÅR OCH LÄGGER MIG TIDIGT.
Jag: Man kan fan inte sova i det här huset.
Pappa: MEN du går väl inte och lägger dig än?
Jag: JAG GICK OCH LA MIG FÖR 1 TIMMA SEN.
Sen tog jag och moffade kladdkaka och satte mig här. Nej, en cigg på det här?
usch.

Föresten, Robin etuna fyller idag; GRATTIS!

/ Linda


Kommentarer
Postat av: Sarah-Daniella

HAHAHHA ROBIN ! HAHAHAHA OMFG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback