empty house..

Det har blivit lite för mycket alkohol på senaste tiden. Onsdag - Fredag - Onsdag - Fredag. Kanske ska ut i kväll också? Sen ska jag ut på onsdag igen och fredagen där. Men hur ofta händer det egentligen? Jag har nog aldrig vart ute på en onsdag eller lördag förut OM det inte har vart något speciellt. Det är lungt mamma, jag ska inte bli någon alkis =).
I går var det i allfall en helt okej kväll.. Blev en sen nattvandring.. Halv 5, igen. Så jag var ganska slut när jag skulle gå till bussen i morse vid 11 MEN det var bara att gå på eftersom att inte nästa buss skulle gå förens vid 3 och det pallar man inte vänta på, inte om man inte kan somna om. Så dagen har beståt av massa sömn, i hela 4 timmar. Och nu ska jag dra och duscha och fixa och sen eventuellt dra in till Katrineholm, vet inte än. Jaja, Hejdå =)

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback