Been there, done that, no regrets..

Jaha bloggen, så vad har hänt de senaste dagarna? Det var utgång i onsdag, det var ovanligt roligt ute för att vara en onsdag. stort plus till det.. Blev lite konstigt där på natten men vad fan. Pallar inte med vad folk tycker och tänker längre, jag blir så himla trött. Drog hem till Pullan runt 5.. Hon var så snäll som låg där och väntade på att jag skulle komma så jag kunde få nyklarna till lägenheten, haha.
I går blev det också lite party. Eller ja, mest häng hos Sofie. Lilli hänge med för engångs skull =) Hon var min personliga chaufför så det var skönt! Drog lite tidigare från Sofie pga av att jag blir så trött på folk, somsagt. Så jag och Lilli drog en liten runda och sen parkerade vi och gick ett varv på stan och ett varv på krogen, ganska mycket folk ute =) Några saknade ansikten dök upp också. Blev hemfärd vid 2 men somnade inte förens vid halv 4, fan.. Men kom upp till jobbet ändå vid 12 och slutade vid 5. Sen dess har jag träffat Malin en snabbis och nu väntar jag på att Lilli ska komma så vi kan hitta på någe bus! =) hörs!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback