beautiful morning..

I dag har det vart en tråkig och dyster dag. Vaknade vid kvart i 3 (sjukt, jag vet) och sen dess har jag bara legat i soffan; Kollat på filmen "Fröken Sverige" med syster och sen kollade jag på One tree hill, Gossip girl, Andra Avenyn, Sanningens ögonblick och sen Andra Avenyn på datorn. En RIKTIGT seg söndag, precis så som söndagar ska vara.

Min vecka består av:
Måndag - Jobbar från 09.00 till 18.00. Umgås med Angelica på kvällen?
Tisdag - Ingenaning, några förslag?
Onsdag - Shopping med mamma i Örebro och utgång på kvällen.
Torsdag - Vara en stund med Angelica på morgonen (Sover hos henne från ons till tors) och sen ingenting.
Fredag - Utgång? Vem vet.
Lördag - Några förslag?
Söndag - Några förslag?

Någon dag ska jag försöka ta tag i mitt rum också.

Roligt liv va? Sådär ser ungefär mina veckor ut nuförtiden. Lite jobb, lite utgång, lite vänner, lite shopping och lite lathet där också. Perfekt! För tillfället i allfall. Men ska jag flytta hemifrån någon gång innan sommaren nästa år måste jag börja ta tag och skaffa ett jobb, ett jobb som ger pengar så man kan betala en hyra, plus allt där till.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback