Valborg är nu över..

Det var en helt okej kväll i går :) Först var vi hos Lina och Paulinas
kompis och så kom det massor med folk dit. Sen när typ alla hade
dragit (För att gå in på starlight som det var grattis inträde innan 11)
så gick jag och sofie ner med det sista folket. Träffade massa med
folk på stan.. Slösade tyvärr också pengar på krogen. Man ska fan
inte ha med sig kortet till krogen!! Så nu är jag nästan pank OCH
jag fick miina pengar i går liksom.. Eller var ju i och för sig och
shoppade i Norrköping i går, hittade lite smått och gott =) Sen var
jag bara tvungen och köpa ett par skit balla glasögon som är så
fula så dom blir snygga! ;) haha. Jaja. Dagen i går var mycket bra.

I dag blir det lungt, ska försöka kolla färdig på Vänner, säsong 8.
OCH kanske försöka få mamma att vi ska övningsköra till Högsjö
så jag kan låna säsong 9 av Jonny, då har jag något att göra idag.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback