sommaren är här igen..

Jag fick mitt schema från Factory Outlet i tisdags. Är super nöjd med schemat, faktiskt. Gissar på att kompisarna kommer tycka att man e tråkig för att man jobbar nästan varje helg OM jag inte jobbar helg så jobbar jag ändå sent på fredagarna så inge party för mig i sommar (känns dock ändå ganska skönt) men party är ju inte HELA livet ju.. Men lugn, när jag fått min sista sommarlön så ska vi ut och röja och ta igen det ;). Hoppas jag kommer trivas, eller jag vet att jag kommer trivas.
Jag var i Stockholm i går. Underbart! Under dagen så såg jag säkert över 20 poliser.. Kom typ 8 st minibussar som var fyllda med poliser och flera ställen som var avstängda.. Jag fick höra att det var skottlossning av någon men tror jag uppfattade det fel för det var nämligen Iraks premierminister som skulle komma på besök. Synd att hela Stockholm ska bli påvärkad av det. Stor grej för dom med ministern, liten grej för mig. Men men, shopping blev det i allfall, med eller utan ministern, och jag hittade en grå midje kol, 2 baströjor och en kuvertväska.. + Donken mat och en isglass i solen. Det var en skön fast lite för varm dag dock så blåste det mer i Stockholm än i Vingåker eftersom att Stockholm ligger närmare kusten.  Träffade också Lilli en stund.


Nu är jag helt slut. Juste, i dag hade jag muntliga nationella på svenskan i dag, gick bra! :) men nu ska jag gå och lägga mig och läsa till rättkunskapen.

God natt!

/ Linda


Kommentarer
Postat av: j

USA:s PREMIÄRMINISTER

2008-06-01 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback