stressig morgon..

Jag vaknade vid halv 7 i morse men råkade somna om till kvart i 8. Tur att min lillasyster väckte mig, annars skulle jag försovit mig. Sen duschade jag mig och fixade i ordning mig och drog till bussen.. Såklart så var ju bussen försenad i 10 minuter; "Fan då!" Jag som skulle hinna med att hoppa av vid statoil och köpa cigg och sen hinna med stadsbussen ner till skolan, men icke det. Så det var bara att börja traska ner mot skolan.. Men på vägen ner så kom Rebin, så snäll som han var, och tog upp mig på vägen så jag behövde inte gå ner :). Sen när jag kom till skolan fick vi reda på att våran lärare, som vi har hela dagen nästan, var borta.. Så nu sitter hela klassen i datasalen och kommer nog spendera hela dagen här eftersom att vi har tre lektioner utan lärare och 2 st andra lektioner med lärare SOM är just datalektioner (E-handel och Information och layout C) booring.
Jaja, ska försöka göra någe vettigt nu. Kanske plugga på provet tills i morgon!? Ja det ska jag nog!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback