Stockholm i mitt hjärta.

Jag var i Norrköping i går. Tror ni jag hittade något? Nej det är väl klart jag inte gjorde. (Eller jag hittade en stor kuvertväska från Monki för endast 100:- värsta kapet.) Antingen är jag sjukt kräsen eller så är sanningen den att det inte finns någon snygg student klänning kvar i allafall 3 olika städer. Suck. Jag tror mer på det första alternativet. Och eftersom att jag inte har hittat någon klänning så ska jag åka upp till Stockholm på onsdag, själv! Fattar ni vad underbart? Gå runt själv i Stockholm och bara njuuta, SJÄÄLV. Okej, och leta klänning också dårå. Jag hoppas verkligen att jag hittar en klänning. Ska nog slå en pling till Lilli nu och boka in en fika på onsdag. Hon får allt ta tunnelbanan från Danderyd till stan och ta en fika med mig, inga nej inte! Hon åker ju faktiskt på språkresa i 4 veckor, jävla lyllo som har tid med det, så lite tid måste hon ju ha över att tillbringa med mig. haha. MEN först, hitta den där klänningen jag letar efter!

Nu ska jag försöka ta tag i mitt bildspel som jag ska ha gjort till i morgon.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback