Söndag..

Det har vart en sjukt seg helg. Eller iallfall i går och i dag. Gud vad jag är trött.

Det var klassfest i fredag dårå. Det började med att jag, Lina, Sofia & Pullan kom först till Hampus. Vi började dricka på engång oså.. Sen rullade det bara in mer och mer folk i från klassen.. Nästan ALLA var där förutom några få torrisar! Kvällen bjöd på mycket snack och prat. Jag trodde seriöst att kvällen skulle bli misslyckad, spåra eller något annat dåligt. MEN det blev fan en lyckad kväll! Allt i från "Jag har aldrig" till singstar till lapdance (haha) m.m.. Det var i allfall kul, tyckte jag! Skit samma om jag fick i mig lite för mycket och har en del minnes luckor; Hemma hos hampus var det kul i allfall =) Sen blev det ju att vi splittrades lite när vi kom ner på krogen men tyckte ändå att vi höll i hop. Mer klassfester ;)
Bilderna kommer inom kort in på min bilddagbok.. http://maagiskt.bilddagboken.se/

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback