Sommarkänslor..

I dag är det jätte fint ute. Ska nog passa på att ta en promenad till Båsenberga med min stora syster sen och sätta oss vid brygga och chilla vid vattnet. Jag älskar och sitta vid vattnet, åka båt... Ja, bara vara nära vattnet och njuta! Det skulle verkligen inte sitta fel med en grillkväll snart vid någon badplats. Några vänner, en cider i handen vid en sjö på kvällen. myys! Men det lär väl ingen som är på, inte på det i allfall.. Känns som att jag är den ända i hela min vännerkrets (förutom Lina och Paulina) som tycker om och sitta vid vattnet och ta det lungt.
Från en sak till en helt annan sak; I morgon blir det shopping! Dock tycker jag inte om det här vädret när det vankas shopping.. Super varmt i butikerna! Får ta på mig någe lätt i morgon helt enkelt.. Hoppas jag inte tappar min shopping lust i morgon bara för jag behöver verkligen köpa kläder, dels till studenten och dels lite sommarkläder. Jag måste verkligen rensa ut i min garderob och köpa nytt.. jobbigt!

Jag vill bli kär, Eller är det bara vädret som lurar min hjärna att vilja bli kär? Varför har jag så svårt och bli kär?!

Nu ska jag ut!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback