sommarjobb..

Jag var nyss nere på arbetsintervju med han som är avdelningansvarig på jeans, på Factory Outlet. Det gick super bra, tyckte jag! Så det blir att spendera många, jag hoppas på många, tillfällen nere på jeanavdelningen på Factory i sommar.. Så det är bara och komma dit så ska jag nog allt försöka hitta ett par jeans till er, måste bara först komma in i arbetet innan jag blir något proffs ;) Men det kommer gå super bra. Jag hoppas verkligen att jag kan börja där redan i Juni och få jobbtider då. Jag är i allfall glad att jag äntligen, efter två ansökningsbrev, fått ett sommarjobb där. Yes! Det kommer nog bli en bra sommar.
Nu tänkte jag försöka dra med mig Malin ut till Båsenberga och sätta oss där vid vattnet i det fina vädret. Underbart!

Happyface.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback