Sommaren..

Det är sjukt fint väder ute. Älskar det! Synd bara att man inte har hunnit köpt några sommarkläder.. Det är lite konstigt för att jag har typ bara "vinterkläder" medans om man öppnar min lillasysters garderob så finns det nästan bara sommarkläder.. haha! Men ska åka och shoppa med familjen på lördag igen så jag lär väl hitta något där, om inte annat studentkläder.. Förhoppningsvis.

Nu börjar det pirra lite i magen. Jag ska ju som sagt på arbetsintervju på Factory outlet. Jag vet att när man väl sitter där kommer allt gå bra och det kommer inte vara lika nervöst längre, för jag känner ju han som jag ska prata med lite ifrån innan när jag har haft mina tidigare praktiker på Factory outlet, men lite nervöst är det ändå. Jag hoppas iallfall att det ska gå bra och att jag får sommarjobb. Lycka till, till mig ;)

Nu ska jag blåsa håret och fixa mig. Hörs sen!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback