sommaren är här igen och allt känns så underbart..

Det var länge sen jag bloggade såhär sent. Eller var det de? Skitsamma. Det var iallfall LÄNGE sen jag bloggade när klockan var 4 och jag precis kommit hem från en såndär bra lördagkväll med Cais och Malin. Man åker i väg när solen börjar gå ner, sitter och pratar, spelar kort och flumar ända tills man ser hur det börjar ljusna ute för att sedan sätta sig på cykeln och cykla hem.. cykla hem när det nästan är ljust ute och fåglarna precis har börjat kvittra OCH det är inte sådär äckligt kallt ute.. Då känns det fan det fan bra. Jag älskar att vända på dygnet, eller jag tycker egentligen inte om att sova in på sena eftermiddagen men att vara upp länge. Det går inte att beskriv med ord! Haha, jag låter helt hög? Jag kanske är helt hög? Eller så försöker jag bara vara lite såhär positiv såhär tidigt på morgonen.
Nej, nu får jag sluta blogga innan jag skriver något olämpligt. Ska i allfall ut och ta mig en såndär riktigt god "morgon-cigg" som man så fint kallar det. God natt/god morgon på er alla.

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback