ibland måste man faktiskt..

I dag har jag vart hemma från skolan. pga att jag fick min mens i natt och legat vaken för många timmar och enbart haft ont. Sånt man inte kan rå för helt enkelt. Men folk har vist svårt att förstå det i bland. Men det är väl somvanligt.. Man får skit när man mår dåligt. Och jag är så himla trött på det. Jag är liksom MEDVETEN om att jag missade något viktigt i dag, jag är inte pantad. Och nej jag är inte det personen som töntar mig och skriver ut massa skit i bloggen men jag känner just nu att jag måste avreagera på något. Jag tycker inte ens det här e kul längre bara enbart störande!! Det ska bli så JÄVLA skönt och sluta skolan och bara ta den där sovmorgonen när man vill (Förutom när man jobbar) och inte ligga och tänka på att snart kommer det ett surt sms eller att jag kommer få skit rätt inkastat i ansiktet, för det är rent utsagt skit.

Jag vet att personen/personerna vet vad jag tycker om det här. Så ska det vara svårt att fatta?

Nu kommer jag väl få skit för det här inlägget också, suck..

jag pallar inte helt enkelt längre.


/ Linda


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag förstår vad du menar, men vi ser det från två synvinklar! Så ingen har varken rätt eller fel. Helt rätt att avreagera sig ibland, hur skönt som helst. eller hur? :) Imorn är det fest som aldrig förr, sup och svälj trevlig helg!

2008-05-15 @ 19:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback