Hata är ett starkt ord..

Jag kollade nyss färdigt på Gossip girl, avsnitt 10. Nu väntar jag bara på att avsnitt 11 ska bli nerladdat så jag har något att kolla på i morgon när alla andra är i skolan. Ja som ni fattar, jag blev sjuk på riktigt! Har vart i skolan i dag men gick dock hem tidigare och när jag väl var hemma så var alla mina krafter slut. Det hela slutade med att jag vaknade två timmar efter med 38,6 grader feber, inte kul nej. Så i morgon blir det ingen frilufsdag för mig.. Lite tråkigt eftersom att jag hade sett framemot föreläsningen av polisen och brännbollen på slutet av dagen, suck. Min klass ska också ha picknick på kvällen och det är änu oklart om jag kommer befinna mig där eller inte. Fredagen ser dock nykter ut även om jag väljer att stanna hemma eller picknicka med min klass.

På återseende små vänner. ;)


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback