Frågor utan svar..

Studentens ljuvliga dagar börjar närma sig med språng. Jag är så himla glad att jag äntligen ska ta studenten, men ändå rädd.. Vad ska jag göra efter skolan..? Kommer jag bo hemma om ett år eller bo helt ensam? Vilka vänner kommer jag hålla kontakt med? Kommer jag jobba eller vara arbetslös i höst? Jag har sjukt många frågor som jag inte har svar på.. än. OCH det hjälper ju inte heller att jag har sjukt mycket att göra innan studenten.. Massa prov som jag inte gjort, inlämningsuppgifter som jag har här hemma; halv klara, svenska nationella muntliga som måste göras.. ja, det är massor! Men jag får helt enkelt ta tag i det där. Inte i dag MEN i morgon. OCH i morgon är det också en speciell dag; Jag ska ner till Factory outlet och prata jobb.. Jag hoppas verkligen att jag får sommarjobb där, dels för att jag inte har sökt jobb någon annanstans men också för att jag trivs så SJUKT bra där.. Det är ett jobb som jag skulle kunna tänka mig att ha i höst och framåt, en bra start på jobbarlivet; Helt klart!
Jaja, men innan allt det här med studenten och bli fri från allt vad skolan heter  så är det mycket planerat. Det blir tre klassfesten tre helger i rad från vecka 20-23 och jag hoppas verkligen att dem blir lyckade! Sen blir det, hoppas jag, lite grillkvällar, brännbollskvällar och kanske en å annan runda med klassen till Djulösjön kanske.. OM inte min klass är tråkig och inte vill hitta på saker.
Allt det här jag skrev nyss.. allt funderade kring allt får mig att aldrig kunna somna på kvällarna/nätterna SÅ det ska bli sjukt skönt att slippa att ligga och vrida och vända sig och försöka sova i 2-3 timmar om nätterna.. Underbart!
Nej, nu ska jag och mamma åka ut och övningsköra en sväng. Det är också en grej som jag undrar över, när ska jag ta tag i det här med körkortet? jag har fan inte ens skrivit in mig på någon körskola. Och jag vet att det är sjukt mycket uppbokningar med körlektioner, uppskrivingar, halkan och uppkörningar så hur jag ska få allt gjort till i höst med alla dessa väntetider på allt.. Det vet jag inte! suck.. Jag har nog frågat mig tusen gånger VARFÖR jag inte började med det på engång när jag blev 18 år så jag hade haft det avklarat. Jaja, hoppas Pullan får körkort snart så vi kan åka ut och glida. För det är fan allid bara vi som är på och åka överallt.. haha! Nej men ut och köra var det. Hejdå!

/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback