En vidrig dag..

Jag vaknade i morse av att jag inte mådde alls bra. Jag har blivit förskyld! Men ingen vanlig förskylning som hosta, snorig näsa och ont i halsen.. Jag är i ställe jätte tjock i halsen, ont i öronen som fan och tryckande huvudvärk OCH jag låter som en anka om jag inte pratar ofta, rösten liksom låser sig.
Det har vart en riktigt vidrig dag. Det här har vart en riktig typisk sjukdag för mig då jag legat på morgonen i sängen och gråtit en liten skvät och tyckt synd om mig, patetiskt va? Men det var bara äckligt jobbigt så jag gick upp i ställe och nu sitter jag här.
Jag ska nog ringa min mamma och säga att hon ska köpa en Marabou apelsinkrokan.. Sen skulle det vara väldigt gott med baguetter, skagenröra och mitt favorit minerallvatten; San pellegrino. mums!






Nu ska jag ta en lååång dusch.


/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback