En seg dag..

Jag vaknade i morse av att min lillasyster kom in och frågade om jag ville hänga med ut och åka båt med henne, Frida och pappa. Jag sa såklart nej eftersom att jag bestämt mig för att sova lite längre (eftersom att jag var uppe sen i natt) men också för att jag skulle plugga i dag. Har jag öppnat någon bok? Nej, såklart jag inte har. Den här dagen har vart helt bortkastad tycker jag. Helt onödig. Jag har inte ens vart ute och njutigt av det fina vädret i dag, eller okej satt på altan förut och åt en bakpotatis med någon röra men resten av dagen har jag bara vart inne. Som tur vad ska jag ut och gå en promenad med Trulle senare vid 8 så jag gör lite nytta i allfall 2 timmar i dag.

På tal om plugg som jag nämnde tidigare i inlägget så är Jag, Cais och Malin duktiga och pluggar på helgerna när vi har bestämt det:
Jag har kollat på böckerna och funderat på att öppna dom men det har inte hänt ett skit, Malin har öppnat boken men hon har inte läst någonting i den och Cais har nog vart duktigast av oss alla; Hon har skrivit TVÅ hela meningar. Woho! Pluggispoäng till oss!

ANDRA AVENYN I KVÄLL, YES!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback