Vingåker by night..

I går natt var jag och Pullan helt galna. Vi skulle ut på spökäventyr
klockan halv 3 på natten.. Försökte hitta någon som kunde köra oss
men ack nej, ALLA sov eller va för sega för att åka ut så sent.. Vi blev
besvikna på dom, riktigt besvikna.. Så vi har bestämt att vi ska ta oss
ut någon annan dag.. kanske nästa helg, pullan?! feet kul. haha. JA
ibland måste man faktiskt vara lite töntig och göra såna saker =)

Vet ni? Jag har precis skrivit färdigt mitt CV, VADÅ SENT UTE! Men
skit samma, jag blir bara glad om jag får någe jobb :) Sen måste
personliga brevet ändras om och hållas på :P gud va jobbigt.
Jag vet inte ens om jag har tid att gå ut i morgon? Men nog fan är
jag sugen på att gå ut och bli redlös, eller va säger ni?! ut med er!
Man vet ju liksom inte om man kommer vara pank i sommar och
vara arbetslös och liggga på sovan och snarka hela tiden! Nej,
ta tillfället i ack och ut och sup! Eller.. Man behöver ju inte supa,
man kan ju faktiskt gå ut och umgås med vännerna, nyktert! Det
har funkat förut ju.. Men juste i mogon är det ju sista utgången på
lovet och säkert många ute.. Så att, vi ses i dimman i morgon ;)

Nej nu vet jag inte vad jag ska göra.. Sova tror jag! Annars skriver
jag mer senare om allt ointressant som händer i mitt liv..

/ Linda

Kommentarer
Postat av: Ann

haha, det var därför paulina skickades sms till mig på natten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback